dinsdag 7 oktober 2014

Indianen en volwassenheid

Na een hectische tijd van deadlines en boekuitgave is er nu een andere periode in mijn leven aangebroken. De indianen worden bij de leeftijd van 58 jaar volwassen geacht. Ik ben enige weken terug 60 geworden en ik ben voor mezelf gaan staan door mijn boek uit te geven. Het voelt alsof ik nu eindelijk volwassen ben geworden.

Ik heb genoten van mijn boekpresentatie tijdens het symposium “Wonderen en Wetenschap rondom de dood”. De belangstelling in mijn boekverkoop en de mooie reacties die ik krijg, doen me goed.

Volgende week zaterdag 18 oktober 2014 sta ik tijdens de open dag bij de winkel Sterrenlicht in de Haarstraat 6, 4201JC Gorinchem. Naast het promoten van mijn boek zal mijn thema Orbs zijn.

Let op datum is herzien, is nu:
Zondag 9 november om 14.00 uur heb ik mijn boekpresentatie bij boekhandel Cursief in de kruisstraat 4, 4201GE Gorinchem. Deze dag is ook de culturele route van 13.00 tot 17.00 in de binnenstad van Gorinchem. Deze presentatie zal ik nog voorbereiden, je hoort nog meer hierover.

Ik ben dankbaar dat ik dit allemaal mag doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten