zaterdag 8 november 2014

Dialoog

Het is nu tijd om mijn boek te promoten. Gisteren was er een bijeenkomst tussen 9 en 11 voor ondernemers bij de BDU uitgeverij in Gorinchem, uitgevers van de stedelijke kranten. Om 11 uur zou er een presentatie zijn "Hoe organiseer ik mijn bekendheid". Ik kwam om half 11 binnen, een foutje mijnerzijds want het was van 9 tot 11. Gelukkig heb ik nog wel enkele mensen gesproken.

Met mijn boek heb ik voor om een dialoog in gang te zetten. Zo had ik vrijdag heel spontaan een prachtig gesprek over engelen in een winkel. Ik stond met enkele mensen aan de toonbank en ik gaf mijn visitekaartje. Ik vertelde over mijn boekpresentatie morgen, hoe bijzonder was het gesprek. Een mevrouw die het islamitische geloof belijdt vertelde over een engelen ervaring. Een gelijksoortige ervaring als ikzelf heb gehad. Ze sprak vol van liefde. Het was een fijne uitwisseling.

Engelenervaringen zijn universeel. Het was fijn dat we in dit gesprek de liefde van de engelen konden delen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten