dinsdag 11 november 2014

Gevoel vanuit het hart

Dankbaar werd ik vanmorgen wakker met een prachtig inzicht en ik voelde me met God verbonden.

Ik heb het stempel multiple sclerose volgens de westers geneeskunde. Cognitief bemerk ik bij mezelf soms beperkingen. Hoe leg ik dit uit....
Afgelopen zondag deed ik mijn boekpresentatie. Erna werden er vragen gesteld. Ik ervoer het als een levendige prachtige dialoog. Maar voor 20 jaar geleden had ik voor sommige vragen zo mijn antwoord uit mijn brein geplukt inclusief allerlei boekverwijzingen. Nu is dat stukje dan soms niet te bereiken.

Voor een ander valt dit wellicht niet op maar mijn wezen voelt mijn beperkingen in mijn brein en ... het mag er zijn.
Ik voel me dankbaar, ik vertel dan uit mijn gevoel heel simpel wat er in mijn hart leeft. In het verleden heb ik op zulke momenten wel eens bemerkt dat ik als dom, kinderlijk, of niet hip genoeg werd ervaren. Ook ik stoorde me toen aan mijn andere 'zijn', maar nu niet meer!!!
Ik Ben zoals Ik Ben.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten